Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego laptopów z oprogramowaniem biurowym, komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym oraz monitorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji.
Przetarg nieograniczony
30213100-6
Nie
Nie
Nie
2020-09-08
0
Tak
Czarna Rola
Poznań
61-625
Wielkopolskie

Dostawa sprzętu komputerowego laptopów z oprogramowaniem biurowym, komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym oraz monitorów.

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu ogłasza przetarg

Adres: 61-625 Poznań, Czarna Rola

Województwo: wielkopolskie

Telefon/fax: tel. 61 827 05 10 , fax. 618 270 522

Data zamieszczenia: 2020-09-08

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu Czarna Rola 4 61-625 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 61 827 05 10 , fax. 618 270 522 REGON: 16240600000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.wios.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego laptopów z oprogramowaniem biurowym, komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym oraz monitorów.

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego laptopów z oprogramowaniem biurowym, komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym oraz monitorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę. 1) Formularz ofertowy – według wzoru załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – według wzoru załącznika nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Jeżeli zasady reprezentacji wykonawcy nie wynikają między innymi z odpisu z właściwego rejestru wymagane jest załączenie aktualnego dokumentu lub jego poświadczonej kopii za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy. 2. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.2.1 a) składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: