Adres: 60-479 Poznań, ul. Juraszów
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 61 8212 359, 61 8212 267 , fax. 61 8212 359, 61 8233 451
Data zamieszczenia: 2019-07-31
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu ul. Juraszów 42570 60-479 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 61 8212 359, 61 8212 267 , fax. 61 8212 359, 61 8233 451 REGON: 29220900000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soczewek dla oddziału okulistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa soczewek dla oddziału okulistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. 1. Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych zwijalnych, tylnokomorowych, asferycznych, hydrofilnych, z systemem implantacyjnym. 2. Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych jednoczęściowych zwijalnych, asferycznych, hydrofobowych, zapakowanych w injector. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33730000-6
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W zakresie wskazanym w 8.4.1) i 8.4.2) – na zasadach w nich opisanych. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie