Adres: 60-163 Poznań, ul. Sieradzka
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 618 685 272 , fax. 618 685 660
Data zamieszczenia: 2020-12-11
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ul. Sieradzka 29 60-163 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 618 685 272 , fax. 618 685 660 REGON: 63966021000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodr.poznan.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania oraz odnowienie wsparcia i serwisu do systemów użytkowanych przez Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania oraz odnowienie wsparcia i serwisu do systemów użytkowanych przez Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część 1 - Dostawa oprogramowania : Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego oprogramowania z legalnego kanału polskiej dystrybucji na koszt i ryzyko Wykonawcy. Klucz licencyjny i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nigdy wcześniej instalowane, używane ani aktywowane na innym urządzeniu. Część 2 - Odnowienie wsparcia i serwisu do systemu zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną i zakup dodatkowych modułów : Przedmiotem zamówienia jest: - zakup usługi wsparcia i serwisu dla 500 agentów posiadanego przez Zamawiającego programu do zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną IT Manager oraz 20 agentów mobilnych dla systemu Android przez okres kolejnych 12 miesięcy, - zakup dodatkowych 80 agentów mobilnych dla systemu Android z usługą wsparcia przez okres kolejnych 12 miesięcy, - zakup wspierającego pracę administratorów modułu automatyzacji zadań z usługą wsparcia przez okres kolejnych 12 miesięcy. Część 3 - Odnowienie wsparcia i serwisu do systemu szyfrującego : Przedmiotem części 3 zamówienia jest zakup usługi wsparcia i serwisu do posiadanego przez Zamawiającego programu ESET Endpoint Encryption PRO – licencja bezterminowa dla 300 użytkowników ze wsparciem aktywnym do 31 grudnia 2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48620000-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: