Adres: 61-285 Poznań, Szwajcarska 3
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2023-08-24
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SPZOZ Szwajcarska 3 61-285 Poznań , woj. wielkopolskie REGON: 000306331
Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opasek gipsowych, podkładów, przylepców i innych wyrobów opatrunkowych dla pacjentów hospitalizowanych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1Pakiet 2Pakiet 3Pakiet 4Pakiet 5Pakiet 6Pakiet 7Pakiet 8Pakiet 9Pakiet 10Pakiet 11Pakiet 12
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy- złożą oswiadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp ospełnienieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia-spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – tj. wykonawca powinien posiadać zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, lub inny dokument uprawniający do obrotu hurtowego wyrobami medycznymi na terenie Polski.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-07