Adres: 60-844 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 61 8412743 , fax. 61 8412744
Data zamieszczenia: 2019-11-27
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji ul. Jana Kochanowskiego 2a 60-844 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 61 8412743 , fax. 61 8412744 REGON: 63070341000000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu /1366,dok.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa niszczarek biurowych przeznaczonych dla komórek i jednostek organizacyjnych Policji woj. wielkopolskiego w celu zawarcia umowy ramowej
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 135 szt. niszczarek biurowych (zwanych w dalszej części „niszczarkami"). Szczegółowy zakres i parametry techniczne są opisane w zał. od nr 1A-1C do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30191400-8
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert, dokumenty i oświadczenia określone w pkt. IV.1 - IV. 4. IV.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załącznikach nr 2 A – 2 C do SIWZ, złożony w formie oryginału. UWAGA:Formularz ofertowy nie podlega procedurze uzupełnienia i jego niezłożenie spowoduje odrzucenie oferty. Nadto, wszystkie pozycje formularza ofertowego muszą być wypełnione pod rygorem odrzuceniem oferty. Formularz ofertowy winien zawierać istotne elementy będące przedmiotem przyszłej umowy tj. ceny oraz inne wyczerpujące dane wskazane przez Zamawiającego w odpowiednich miejscach formularza ofertowego. IV.2 Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy:IV.2.1 ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca. IV.2.2 ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. IV.3 Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału. IV.4 Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 4 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca lub podwykonawca wskazany w ofercie nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: