Adres: 60-819 Poznań, ul. Bolesława Prusa
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 061 6640850, 6640856 , fax. 616 627 366
Data zamieszczenia: 2020-10-20
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury ul. Bolesława Prusa 3 60-819 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 061 6640850, 6640856 , fax. 616 627 366 REGON: 63966534800000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.poznan.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu przy ul. Bolesława Prusa 3
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, montażem i ustawieniem fabrycznie nowych, nie będących uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystawy, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, dopuszczonych do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolnych od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążonych prawami osób trzecich, mebli na potrzeby Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu ul. Bolesława Prusa 3. 2. Zamówione meble winny być kompletne, gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem. Szczegółowy zakres dostawy, opis parametrów mebli i wyposażenia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie dokumentów, potwierdzających spełnienie przez materiały użyte na meble wymagań określonych przez Zamawiającego, zawiera SIWZ oraz załącznik Nr 5 do SIWZ ( Specyfikacja techniczna zamówienia). Zestawienie ilościowe zamówienia stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Montaż, złożenie mebli, Wykonawca zobowiązany jest dokonać we wskazanym miejscu (ul.B.Prusa 3 Poznań) przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnie złożonych mebli. Wszelkie uszkodzone meble będą podlegały wymianie na nowe przed zgłoszeniem zakończenia dostawy do odbioru. 4. Wszelkie odpady, opakowania po realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu prac montażowych.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: