Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Przetarg nieograniczony
22100000-1
Tak
Nie
Nie
2020-12-29
0
Tak
Wieniawskiego
Poznań
61-712
Wielkopolskie

Dostawa książek na potrzeby projektów UNIWERSYTET JUTRA oraz UNIWERSYTET JUTRA II, przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego

Województwo: wielkopolskie

Telefon/fax: tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012

Data zamieszczenia: 2020-12-29

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012 REGON: 12933300000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa książek na potrzeby projektów UNIWERSYTET JUTRA oraz UNIWERSYTET JUTRA II, przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek na potrzeby projektów UNIWERSYTET JUTRA oraz UNIWERSYTET JUTRA II, przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach nr 2a - 2f. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e i/lub2f do SIWZ. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych w załącznikach 2a-2f. Cena oferty musi zawierać koszty dostawy - transportu przedmiotu zamówienia, koszt rozładunku i wniesienia.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22100000-1

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - część 1 – 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100), - część 2 – 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100), - część 3 – 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100), - część 4 – 50,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100), - część 4 – 20,00 PLN (słownie: dwadzieścia złotych 00/100), - część 5 – 140,00 PLN (słownie: sto czterdzieści złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 24 1090 1362 0000 0001 3652 2885; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2020, poz. 299).

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ dla każdej części osobno; - wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2a – 2f do SIWZ; - oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ; - oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3a (jeżeli dotyczy); - pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: