Adres: 61-767 Poznań, ul. Masztalarska
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 61 22 20 200 , fax. 61 22 20 500
Data zamieszczenia: 2020-11-20
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej ul. Masztalarska 3 61-767 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 61 22 20 200 , fax. 61 22 20 500 REGON: 68449300000000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-poznan
I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa zespolona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie routerów
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie routerów będących urządzeniami szkieletowymi sieci WAN oraz skonfigurowania dynamicznie zestawianych tuneli IPSec VPN, pomiędzy dostarczanymi urządzeniami szkieletowymi sieci WAN a posiadanymi routerami Cisco ISR 1121, w lokalizacjach zdalnych w jednostkach Państwowej Straży Pożarnej z terenu województwa wielkopolskiego. Przewidziane wdrożenie obejmuje dostawę pary urządzeń, stanowiącego modernizację posiadanego rozwiązania, wykorzystywanego obecnie w centralnych lokalizacjach Państwowej Straży Pożarnej na terenie województwa wielkopolskiego.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32413100-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł przed upływem terminu na składania ofert.
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. 2) Dokument wymieniony w pkt V.3 ppkt. 1) SIWZ – jeżeli dotyczy. 3) Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym druk oferty - jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: