Adres: 61-044 Poznań, Mogileńska
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. +48 61 8738 702 , fax. +48 61 8738 703
Data zamieszczenia: 2019-10-15
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy i Rehabilitacji Medycznej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Mogileńska 42 61-044 Poznań , woj. wielkopolskie tel. +48 61 8738 702 , fax. +48 61 8738 703 REGON: 63113702900000
Adres strony internetowej zamawiającego: mogilenska.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej SPZOZ dla dwóch lokalizacji: przy ul. Mogileńskiej 42 w Poznaniu oraz dla Filii Zakładu przy ul. Cysterek 5 w Owińskach
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej SPZOZ dla dwóch lokalizacji: przy ul. Mogileńskiej 42 oraz dla Filii Zakładu przy ul. Cysterek 5 w Owińskach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wielkości planowanego zużycia są wielkościami szacunkowymi, odchylenia ilościowe sprzedaży energii na potrzeby Zamawiającego będą rozliczane wg identycznych cen jak wielkości planowane. 2. Podstawa rozliczenia – rzeczywisty odczyt układów pomiarowo-rozliczeniowych oraz ceny i opłaty podane w formularzu ofertowym. 3. Okres rozliczeniowy – miesięczny. 4. Wykonawca zgłasza zmianę sprzedawcy energii właściwemu OSD. 5. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw do reprezentowania przed OSD w celu zgłoszenia zmiany sprzedawcy 6. Zamawiający zawarł umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na czas nieokreślony a. dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Mogileńskiej 42 w Poznaniu (jeden punkt poboru) - umowę o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej z Enea Operator Sp. z o.o. Rejon Sprzedaży Dystrybucji Poznań, ul. Polna 60, 60-803 Poznań; b. dla Filii Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Cysterek 5 w Owińskach (dwa punkty poboru dwie umowy) - umowę o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej z Enea Operator Sp. z o.o. Rejon Sprzedaży Usług Dystrybucji Gniezno, ul. Wschodnia 49/51, 62-200 Gniezno - umowa o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Enea Operator Sp. z o.o. z siedziba w Poznaniu ul. Strzeszyńska 58. 7. Przybliżone zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie 12 miesięcy – 360 000 kWh 8. Planowane zużycie w terminie 36 miesięcy. – 1 100 000 kWh.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, o której mowa w art. 32 ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 755 ze zm.) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę. a) formularz ofertowy; Dodatkowo do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji; b) Jeżeli zasady reprezentacji Wykonawcy nie wynikają między innymi z odpisu z właściwego rejestru wymagane jest załączenie aktualnego dokumentu lub jego poświadczonej kopii za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy. 2. Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 6.2.1. a), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski 3. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, 3.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: