Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
Data zamieszczenia: 2019-06-28
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego Ul. Silniki 1 61-325 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555 REGON: 63243177100000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH NAMIOTÓW ZDMR
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów Zestawu do Masowej Dekontaminacji Rannych tj. a) Elementy konstrukcyjne stelaża namiotów ZDMR zgodnie z Załącznikiem nr 5 do siwz (Zadania nr 1 i 2), b) Elementy systemu rozprowadzania i dystrybucji wody zgodnie z Załącznikiem nr 5 do siwz (Zadanie nr 3), c) Elementy konstrukcyjne przenośnika rolkowego zgodnie z Załącznikiem nr 5 do siwz (Zadania nr 4,5,6). Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 2. Dostawa odbędzie się do magazynu Zamawiającego, Zespół Zabezpieczenia Śrem, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem w godz. 8:00 -13:00 (od poniedziałku do piątku). Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi ZAMAWIAJĄCEGO z 2-dniowym wyprzedzeniem. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówienie publicznych, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Zapłata wynagrodzenia odbywać się będzie w terminie 30 dni od daty dostarczenia towaru wraz z fakturą, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44212300-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – wg zał. nr 1 do SIWZ; - wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – wg zał. nr 5 do SIWZ. 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie