Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
Data zamieszczenia: 2020-01-14
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28 60-637 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043 REGON: 18440000000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chromatografu cieczowego HPLC
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chromatografu cieczowego HPLC o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr 7
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38432200-4
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy – wg załącznika nr 1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku – załącznik nr 5 Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia deklarację zgodności WE oraz posiada oznakowanie „CE” – załącznik nr 6 Parafowany wzór protokołu zdawczo-odbiorczego – załącznik nr 8 Parafowany projekt umowy – załącznik nr 9 WARUNKI GWARANCJI I SERWISU – zgodne z załącznikiem nr 10 Wykonawca udzieli gwarancji na min. 12 miesięcy. Wykonawca dodatkowo musi spełnić warunki gwarancji wynikające z § 7 projektu umowy - załącznik nr 9 do SIWZ,. Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (zgodnie z zapisami pkt 6.1 ust. 2 pkt c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – zgodnie z załącznikiem nr 11. Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i jest osobą upoważnioną do reprezentacji firmy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: