Adres: 60-479 Poznań, ul. Strzeszyńska
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel. 618 455 660 , fax. 618 400 693
Data zamieszczenia: 2020-05-19
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny ul. Strzeszyńska 36 60-479 Poznań , woj. wielkopolskie tel. 618 455 660 , fax. 618 400 693 REGON: 10613083001300
Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Moodernizacji Rolnictwa
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 – sprzedaż, dostarczenie i wniesienie artykułów biurowych, zgodnie z asortymentem opisanym w szczegółowej kalkulacji ofertowej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ i załącznikiem nr 9 do SIWZ określającym wzory wybranych artykułów. Zamawiający wymaga wykonania dostawy w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 60 dni od dnia podpisania umowy. Część 2 – sprzedaż, dostarczenie i wniesienie papieru, zgodnie z asortymentem opisanymw szczegółowej kalkulacji ofertowej, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga wykonania dostawy w terminie do 30 dni od podpisania umowy. W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów, dopuszcza się oferowanie produktów w pełni równoważnych do wymaganych. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy, pod rygorem odrzucenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonego asortymentu w miejsce wskazane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych, należy dołączyć do oferty próbki artykułów w ilości po 1 sztuce oraz przedłożyć stosowne dokumenty stanowiące bezsporny dowód równoważności produktów zaproponowanych w ofercie (np. karty produktu itp.). Po zakończeniu postępowania, na wniosek Wykonawców, których oferta nie została wybrana, złożony w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące od daty zakończenia postępowania, Zamawiający zwróci próbki artykułów w stanie wynikającym z konieczności poddania ich ocenie (testowaniu). Próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą i z którym podpisano umowę, stanowią załączniki do protokołu postępowania i podlegają zatrzymaniu przez Zamawiającego na okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby realizacji zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: