Adres: 60-763 Poznań, Siemiradzkiego 5a
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2024-02-13
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu Siemiradzkiego 5a 60-763 Poznań , woj. wielkopolskie REGON: 017511575
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK 25 na odc. Zbiersk - Stawiszyn
II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK 25 na odc. Zbiersk – Stawiszyn na odcinku od km 278+719 do km 281+909
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233130-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 60.000,00 PLN (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 PLN)
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:1) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 1 zadanie obejmujące budowę przebudowę, remont dróg lub ulic z wyłączeniem remontów cząstkowych drogi lub ulicy klasy min. GP lub G o łącznej wartości 1,9 mln PLN brutto. Ww. zadania muszą obejmować roboty bitumiczne na ciągu głównym.2) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie oświetlenia drogowego o wartości minimum 80.000,00 PLN netto.Zamawiający uzna spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu jeśli Wykonawca przedstawi jedno zadania obejmujące oba zakresy doświadczenia.b) dotyczącej osób:Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, i doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.Wykonawca wskaże osobę, która musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:1) Kierownik Budowy – min. 1 osoba- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,- doświadczenie zawodowe - co najmniej 5 lat od uzyskania uprawnień,- udział w realizacji co najmniej 1 zadania obejmującego budowę, przebudowę remont dróg lub ulic z wyłączeniem remontów cząstkowych drogi lub ulicy klasy min. GP lub G o łącznej wartości 1,9 mln PLN brutto. Ww. zadania muszą obejmować roboty bitumiczne na ciągu głównym jako Kierownik budowy, kierownik robót drogowych lub inspektor nadzoru specjalności inżynieryjno-drogowej.2) Kierownik robót – min. 1 osoba- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.- wyznaczona osoba musi posiadać wskazane uprawnienia budowlane od co najmniej 5 lat- udział w realizacji co najmniej 1 zadania na stanowisku kierownika robót w branży instalacyjnej w ramach budowy lub rozbudowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnej.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-01