Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.
Dostawy
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
33651600-4
Tak
Nie
Nie
2024-07-17
0
Tak
Kard. B. Kominka 7
Polkowice
59-101
Dolnośląskie

„Sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A.”

Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A. ogłasza przetarg

Adres: 59-101 Polkowice, Kard. B. Kominka 7

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel.

Data zamieszczenia: 2024-07-17

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A. Kard. B. Kominka 7 59-101 Polkowice , woj. dolnośląskie REGON: 390760852

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A.”

II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A.:1) Część I: Sprzedaż i dostawa 4-walentnych szczepionek przeciw grypie dla dzieci po 6 miesiącu życia i dorosłych na sezon 2024/2025.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A.:1) Część II: Sprzedaż i dostawa 20-walentnych szczepionek przeciw pneumokokom dla niemowląt, dzieci i młodzieży w wieku od 6 tygodni do poniżej 18 lat i dorosłych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33651600-4

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (warunek wspólny dla części I i II):O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą wpisani do właściwego rejestru przedsiębiorców.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (warunek wspólny dla części I i II):O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, posiadający zezwolenie na obrót produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 686) i innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.Warunek będzie oceniany w oparciu o dokumenty i oświadczenie, złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) w zakresie doświadczenia:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 1) na część I: co najmniej 2 świadczenia polegające na sprzedaży szczepionek przeciw grypie, o wartości: 60.000,00 zł. brutto każde świadczenie;2) na część II: co najmniej 2 świadczenia polegające na sprzedaży szczepionek przeciw pneumokokom, o wartości: 20.000,00 zł. brutto każde świadczenie;Wykaz ww. dostaw zostanie sporządzony przez Wykonawcę na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SWZ oraz złoży oświadczenie sporządzone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SWZ. Warunek będzie oceniany w oparciu o wykaz i oświadczenie, złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie ww. dokumentów złożonych przez wykonawcę.Warunek będzie oceniany w oparciu o wykaz i oświadczenie, złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-25