Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.
Dostawy
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
33696500-0
Tak
Nie
Nie
2024-05-21
0
Tak
Kard. B. Kominka 7
Polkowice
59-101
Dolnośląskie

„Dzierżawa aparatów do laboratorium i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach”

Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A. ogłasza przetarg

Adres: 59-101 Polkowice, Kard. B. Kominka 7

Województwo: dolnośląskie

Telefon/fax: tel.

Data zamieszczenia: 2024-05-21

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A. Kard. B. Kominka 7 59-101 Polkowice , woj. dolnośląskie REGON: 390760852

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dzierżawa aparatów do laboratorium i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach”

II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa aparatów do laboratorium i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach: CZĘŚĆ I: Aparat do analizy moczu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa aparatów do laboratorium i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach: CZĘŚĆ II: Aparat do badań koagulologicznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa aparatów do laboratorium i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach: CZĘŚĆ III: Aparat do morfologii.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (warunek dla wszystkich części):O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą wpisani do właściwego rejestru przedsiębiorców.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) w zakresie doświadczenia:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie– na część I: co najmniej 2 usługi dzierżawy aparatu do analizy moczu i dostawy odczynników, podobne do tych, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł każda.– na część II: co najmniej 2 usługi dzierżawy aparatu do badań koagulologicznych i dostawy odczynników, podobne do tych, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł. każda.– na część III: co najmniej 2 usługi dzierżawy aparatu do morfologii i dostawy odczynników, podobne do tych, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł każda.Wykaz ww. usług zostanie sporządzony przez Wykonawcę na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SWZ oraz złoży oświadczenie sporządzone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SWZ. Warunek będzie oceniany w oparciu o wykaz i oświadczenie, złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie ww. dokumentów złożonych przez wykonawcę.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-29