Adres: 32-432 Pcim, -
Województwo: małopolskie
Telefon/fax: tel. 122748050 , fax. 122748754
Data zamieszczenia: 2024-07-10
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Gmina Pcim - 32-432 Pcim , woj. małopolskie tel. 122748050 , fax. 122748754 REGON: 351555401
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcim.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Poprawa bezpieczeństwa na terenie Gminy Pcim poprzez modernizację infrastruktury drogowej”
II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest „Poprawa bezpieczeństwa na terenie Gminy Pcim poprzez modernizację infrastruktury drogowej”szczegółowo opisany w dokumentacji projektowo kosztorysowej.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 15.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 25 000.00 PLN(słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 PLN).Szczegóły dotyczące wadium zostały opisane w SWZ
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaI Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej,jeżeli: dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi przez Wykonawcędo realizacji zamówienia w szczególności:– dysponowanie co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia w branżydrogowej –bez ograniczeń oraz posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe- jako kierownik budowy i będzie pełnił funkcję kierownika budowy,Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznejjeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie– co najmniej jednego zadania polegającego na wykonaniu nawierzchni asfaltowej ołącznej wartości zamówienia co najmniej 500 000, 00 zł (słownie : pięćset tysięcy złotych00/100)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełniana podstawie oświadczenia wykonawcy.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-25