Adres: 64-600 Oborniki, Szpitalna
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2024-07-22
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpitalna 64-600 Oborniki , woj. wielkopolskie REGON: 000306609
Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego znajdujących się w SP ZOZ Oborniki
II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 – Defibrylatory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 2 – Defibrylatory Mrx. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 3 – Defibrylatory DefiMax. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 4 – Urządzenie do kompresji klatki piersiowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 5 – Aparaty EKG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 6 – Aparaty EKG MAC. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 7 – Zestaw wysiłkowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 8 – Kardiografy, detektor tętna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 9 – Kardiomonitory, monitory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 10 – Kardiomonitory, monitory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 11 – Kardiomonitory, monitory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 12 – Stymulator nerwów obwodowych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 13 – Respiratory wraz z osprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 14 – Respiratory wraz z osprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 15 – Respiratory wraz z osprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 16 – Respirator wraz z osprzętem . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 17 – Aparaty USG, videolaryngoskop. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 18 – Urządzenia ssące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 19 – Stanowiska do resuscytacji, ogrzewacz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 20 – Stanowiska do resuscytacjiPakiet nr 21 – Diatermie chirurgiczne . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 22 – Diatermie chirurgiczne.Pakiet nr 23 - Dermaton. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 24 – Pompy infuzyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 25 – Pompy infuzyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 26 – Pompy infuzyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 27 – Pompa artroskopowa . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 28 – Wstrzykiwacz automatyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 29 – Inny sprzęt medyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 30 - Bronchofiberoskop. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 31 – Aparaty do badania słuchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 32 – Aparaty laparoskopowe, artroskopowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 33 – Aparaty laparoskopowe, artroskopowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 34 – Wyposażenie wózków endoskopowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 35 – Sprzęt endoskopowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 36 – Aparaty do znieczulenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 37 – Aparat do znieczulenia Aesiva. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 38 – Aparaty do znieczulenia . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 39 – Kolumny anestezjologiczne . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 40 – Urządzenia myjąco – dezynfekujące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 41 – Urządzenia myjąco – dezynfekujące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 40 – Urządzenia myjąco – dezynfekujące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 42 – Urządzenia myjąco – dezynfekująceSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 44 – Elektrostymulacja . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 45 – Spirometr. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 46 – Podnośnik mobilny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 47 – Stoły operacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 48 – Stoły operacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 49 – Lampy operacyjne do fototerapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 50 – Aparat do hemodializy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 51 – Tomograf komputerowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 52 – Aparaty RTG . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.Pakiet nr 53 – Aparaty RTG z ramieniem C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III pkt 2 SWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SWZ):1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.2) kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa :a) Dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia4) zdolność techniczna i zawodowa :a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (jest w trakcie realizacji) co najmniej 2 usługi tego samego lub podobnego sprzętu oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (np. Referencje, opinie itp.)b) zaświadczenie autoryzowanego producenta sprzętu, którego dotyczy złożona oferta potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania usług z zakresu przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego, objętych przedmiotem postępowania tj. przeszkolenie w zakresie aparatury wspomagającej, uruchamiającej lub zastępującej funkcje życiowe (np. respiratory, pompy infuzyjne, defibrylatory); specjalistyczne w zakresie obsługi i naprawy sprzętu (np. aparaty do dializ) oraz w zakresie aparatury monitorującej (np. holtery, kapnografy) i aparatury chirurgicznej (np. aparaty do znieczuleń i diatermie) lub jeżeli Wykonawca nie posiada zaświadczenia autoryzowanego producenta składa oświadczenie o wieloletniej praktyce w zakresie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego oraz oświadczenie o szkoleniu u innego producenta sprzętu, na który Wykonawca składa ofertę.c) wykaz osób, skierowanych do realizacji usługi. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami spełniającymi poniższy opis:- 1 osoba posiadająca uprawnienia z zakresu obsługi urządzeń elektrycznych zgodnie z normą PN-EN 62353:2015 – (na potwierdzenie dokument należy dołączyć do oferty).- 1 osoba posiadająca przeszkolenie z zakresu serwisowania/przeglądów aparatury medycznej wystawione przez producenta aparatury zgodnie z zapisami ppkt b).- osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie sieci instalacji i urządzeń gazowych, sprężarki oraz uprawnienia określone przez przepisy prawa (np. instalacja gazów medycznych zgodnie z dyrektywą 93/42 EEC – Kolumny anestezjologiczne
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-29