Adres: 20-950 Lublin, Okopowa
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 81 534 97 06, , fax. 81 528 20 66
Data zamieszczenia: 2020-09-29
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Lublinie Okopowa 2a 20-950 Lublin , woj. lubelskie tel. 81 534 97 06, , fax. 81 528 20 66 REGON: 00000035900000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lublin.po.gov.pl/index.html
I.2. Rodzaj zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Lublinie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa niszczarek
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa niszczarek, w ilości: 1) 15 szt. niszczarek dużych, 2) 50 szt. niszczarek małych, 3) i 1 szt. niszczarki do dokumentów niejawnych. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ, wraz z jego transportem i wniesieniem w miejsca wskazane przez Zamawiającego, 2) dostarczenie wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 4) gwarancję jakości udzieloną na okres nie krótszy niż wynikający z Opisu przedmiotu zamówienia, która będzie realizowana zgodnie z treścią § 8 umowy na cały dostarczony sprzęt, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z tymi produktami. 3. Szczegółowy zakres dostaw zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załączniku nr 2 do SIWZ (Wzór umowy).
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30191400-8
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 000 PLN (słownie zł: jeden tysiąc).
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: