Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
Data zamieszczenia: 2019-05-24
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ul. Akademicka 13 20-950 Lublin , woj. lubelskie tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730 REGON: 18960000000000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.up.lublin.pl/zamowienia
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi wynajmu autokarów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 7 części.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wynajmu autokarów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 7 części: część 1* – Wynajem autokarów (ilość miejsc siedzących co najmniej 35) przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w celu przewozu pracowników, studentów i uczestników projektów UP w Lublinie, część 2* – Wynajem autokarów (ilość miejsc siedzących co najmniej 50) przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w celu przewozu pracowników, studentów i uczestników projektów UP w Lublinie oraz uczestników konferencji w ramach projektu CN/2/NAWA/2018 (2 kursy), część 3* – Wynajem autokarów (ilość miejsc siedzących co najmniej 35) przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, w celu przewozu uczestników projektu „Ścieżką CHEMiczną: uczę, doświadczam, rozumiem, korzystam, inspiruję” POWR.03.01.00-00.T152/18, na trasie Chełm -Lublin (ul. Akademicka 13) - Chełm (8 kursów), część 4* – Wynajem autokarów (ilość miejsc siedzących co najmniej 35) przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, w celu przewozu uczestników projektu „Ścieżką CHEMiczną: uczę, doświadczam, rozumiem, korzystam, inspiruję” POWR.03.01.00-00.T152/18, na trasie Zamość-Lublin (ul. Akademicka 13) - Zamość (8 kursów), część 5* – Wynajem autokarów (ilość miejsc siedzących co najmniej 35) przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, w celu przewozu uczestników projektu „Ścieżką CHEMiczną: uczę, doświadczam, rozumiem, korzystam, inspiruję” POWR.03.01.00-00.T152/18, na trasie Biłgoraj-Lublin (ul. Akademicka 13) - Biłgoraj (8 kursów), część 6* – Wynajem autokarów (ilość miejsc siedzących co najmniej 35) przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w celu przewozu uczestników projektu „Ścieżką CHEMiczną: uczę, doświadczam, rozumiem, korzystam, inspiruję” POWR.03.01.00-00.T152/18, na trasie Hrubieszów-Lublin (ul. Akademicka 13) - Hrubieszów (8 kursów), część 7* – Wynajem autokarów (ilość miejsc siedzących co najmniej 35) przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, w celu przewozu uczestników projektu „EKSPERYMENTUJ, POZNAWAJ, POSZERZAJ SWOJE HORYZONTY – Praktyczna edukacji chemii w laboratorium” POWR.03.01.00-00-U089/17, na trasie Halasy-Krzewica-Tłuściec-Rzeczyca-Lublin (ul. Akademicka13)-Rzeczyca-Tłuściec-Krzewica-Halasy (1 kurs). 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1-7 do SIWZ, 2. Pojazdy powinny posiadać sprawną klimatyzację, a w pojazdach powinien być zamontowany sprawny sprzęt nagłaśniający. 3. Wymagania Zamawiającego w przypadku awarii autokaru: Wykonawca niezwłocznie zapewni, na własny koszt, pojazd zastępczy w razie okoliczności uniemożliwiających rozpoczęcie wyjazdu - pojazd o wymaganiach i wyposażeniu zgodnym z przyjętym zleceniem, lub jego kontynuowanie – pojazd o parametrach, wyposażeniu i funkcjonalności, nie gorszych niż zawarte w opisie przedmiocie zamówienia oraz nie gorszy, niż pojazd wskazany w wykazie pojazdów.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60170000-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dotyczy wszystkich części - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2018r. poz. 138 t.j.).
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.3. Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć wraz z ofertą: 6.3.1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. 6.3.2. Wykaz ilościowy do wyceny części postępowania, w której Wykonawca bierze udział, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 do SIWZ. 6.3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo w formie oryginały musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub notarialnie potwierdzonej kopii. 6.3.4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. Dokumenty i oświadczenia wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. 6.5. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przez kilku przedsiębiorców, konsorcjum lub przez spółkę cywilną: 6.5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6.5.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 1. 6.5.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców występujących wspólnie: 1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienione w pkt 6.1.1, oraz oświadczenie wymienione w pkt 6.2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.1.2, pkt. 6.1.3 oraz pkt. 6.3 są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza dokumentami wymienionymi w pkt 6.5.3 ppkt 1) i ppkt 2) SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię, 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 6.5.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą poświadcza za zgodność z oryginałem odpowiednio Wykonawca lub te podmioty. 6.5.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-23, natomiast warunki określone w ust. 5.2. powinien spełnić co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. 6.5.6. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawców określonymi w dokumentach rejestrowych lub innych dokumentach, właściwych dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6.6. Forma dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie