Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
Data zamieszczenia: 2019-08-28
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ul. Akademicka 13 20-950 Lublin , woj. lubelskie tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730 REGON: 18960000000000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/zamowienia
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi kompleksowego sprzątania w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części: część 1 – kompleksowe sprzątanie domu studenckiego Broadway UP w Lublinie, część 2 – kompleksowe sprzątanie domu studenckiego Manhattan UP w Lublinie, część 3 – kompleksowe sprzątanie domu studenckiego Dodek UP w Lublinie
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu: W części 1 – 3000,00 zł. (słownie: trzy tysiące zł 00/100) W części 2 – 2900,00 zł. (słownie: dwa tysiące dziewięćset zł 00/100) W części 3 – 2600,00 zł. (słownie: dwa tysiące sześćset zł 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć wraz z ofertą: 6.3.1. wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy”, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 6.3.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy i do zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) albo notarialnie poświadczonej kopii. 6.3.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6.3.4. Dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: