Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka 13
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 081 4456603, 4456073 , fax. 081 4456730
Data zamieszczenia: 2016-07-22
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ul. Akademicka 13 13 20-950 Lublin , woj. lubelskie tel. 081 4456603, 4456073 , fax. 081 4456730 REGON: 00000189600000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług pralniczych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pralniczych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, obejmujących pranie, suszenie, maglowanie, prasowanie oraz transport asortymentu dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem ilościowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Zakres zamówienia obejmuje : 1. bieliznę pościelową, 2. obrusy, 3. ścierki, 4. zasłony, 5. firany, 6. fartuchy, 7. koce, 8. ręczniki, 9. narzuty na kanapę, 10. kołdry.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania usługi częściowej
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.up.lublin.pl/szp/
IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)