Gmina Lublin
Zakres zamówienia obejmuje: 1. Część 1: 1.1. Torba papierowa duża - 1120 szt., 1.2. Torba papierowa mała - 1450 szt. 2. Część 2: 2.1. Notes A5 na spirali - 1480 szt., 2.2. Teczka konferencyjna A5 z gumką z bloczkiem w środku - 1670 szt.
Przetarg nieograniczony
22462000-6
Tak
Nie
Nie
2019-09-30
0
Tak
Pl. Króla Władysława Łokietka
Lublin
20-109
Lubelskie

Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin - 2 części

Gmina Lublin ogłasza przetarg

Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka

Województwo: lubelskie

Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001

Data zamieszczenia: 2019-09-30

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin Pl. Króla Władysława Łokietka 1 20-109 Lublin , woj. lubelskie tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001 REGON: 43101951400000

Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin - 2 części

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Część 1: 1.1. Torba papierowa duża - 1120 szt., 1.2. Torba papierowa mała - 1450 szt. 2. Część 2: 2.1. Notes A5 na spirali - 1480 szt., 2.2. Teczka konferencyjna A5 z gumką z bloczkiem w środku - 1670 szt.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1. część 1: 240,00 PLN (słownie: dwieście czterdzieści złotych), 2. część 2: 340,00 PLN (słownie: trzysta czterdzieści złotych).

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy dla części 1-2 - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Wycena ofertowa dla części 1-2. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 str. 5 z 11 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: