Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Dostawy
Przetarg nieograniczony
391100006
Nie
Nie
Nie
2016-07-27
30
Tak
Akademicka 13
Lublin
20-950
Lubelskie

Wykonanie, dostawa oraz montaż zestawów audytoryjnych stanowiących wyposażenie auli wykładowej przy ul. Akademickiej 15 dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka 13

Województwo: lubelskie

Telefon/fax: tel. 081 4456603, 4456073 , fax. 081 4456730

Data zamieszczenia: 2016-07-27

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ul. Akademicka 13 13 20-950 Lublin , woj. lubelskie tel. 081 4456603, 4456073 , fax. 081 4456730 REGON: 00000189600000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia

I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa oraz montaż zestawów audytoryjnych stanowiących wyposażenie auli wykładowej przy ul. Akademickiej 15 dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,

II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu: 1. Dostawę wraz z montażem zestawów audytoryjnych, których opis stanowi załączniki nr 1 do SIWZ do auli wykładowej przy ul. Akademickiej 15 w Lublinie. 2. Minimalny oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji dla zestawów audytoryjnych: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego na przedmiot zamówienia. 3. Dokładny pomiar i ustalenie wymiarów zestawów audytoryjnych: Wykonawca po podpisaniu umowy a przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy dokona niezbędnych pomiarów w pomieszczeniach i uzgodni ostateczną ich lokalizację. Udostępnienie pomieszczeń do pomiarów odbędzie się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 4. Czas reakcji Wykonawcy na serwis gwarancyjny: maksymalnie 48 godzin, licząc od dnia jego zgłoszenia faksem e-mailem przez Zamawiającego. 5. Wykonawca wyraża zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość terminu gwarancji

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.up.lublin.pl/szp/

IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)