Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Przetarg nieograniczony
50000000-5
Nie
Nie
Nie
2020-07-09
0
Tak
Pl. M. Curie-Skłodowskiej
Lublin
20-031
Lubelskie

Usługi przeglądów, konserwacji, rozbudowy i napraw systemów monitoringu wizyjnego, systemów alarmowych oraz systemów kontroli dostępu w obiektach UMCS

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej

Województwo: lubelskie

Telefon/fax: tel. 815 375 965 , fax. 815 375 965

Data zamieszczenia: 2020-07-09

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 20-031 Lublin , woj. lubelskie tel. 815 375 965 , fax. 815 375 965 REGON: 13530000000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przeglądów, konserwacji, rozbudowy i napraw systemów monitoringu wizyjnego, systemów alarmowych oraz systemów kontroli dostępu w obiektach UMCS

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów, konserwacji, rozbudowy i napraw systemów monitoringu wizyjnego (wewnętrznego i zewnętrznego), systemów alarmowych oraz systemów kontroli dostępu w obiektach i na terenie Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa, iż czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj.: przeglądy, konserwacje, rozbudowy i naprawy systemów monitoringu wizyjnego (wewnętrznego i zewnętrznego), systemów alarmowych oraz systemów kontroli dostępu w obiektach i na terenie UMCS, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę na cały okres trwania umowy. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy Wykonawców lub Podwykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą (samozatrudnienie), którzy będą osobiście wykonywać wyżej wymienione czynności.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia tj.: aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony mienia realizowaną w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 838).

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (Platformie) informacji z otwarcia ofert, oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. Do oferty należy dołączyć wypełniony i podpisany formularz cenowy, zgodny ze wzorem formularza, stanowiącym załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: