Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Usługa: WYKONANIA NAPRAW STOLARKI DRZWIOWEJ I NAPRAW MEBLI ORAZ WYKONYWANIA NOWYCH MEBLI
Przetarg nieograniczony
50800000-3
Nie
Nie
Nie
2019-08-07
0
Tak
dr K. Jaczewskiego
Lublin
20-954
Lubelskie

Usługa: WYKONANIA NAPRAW STOLARKI DRZWIOWEJ I NAPRAW MEBLI ORAZ WYKONYWANIA NOWYCH MEBLI

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego

Województwo: lubelskie

Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55

Data zamieszczenia: 2019-08-07

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ul. dr K. Jaczewskiego 8 20-954 Lublin , woj. lubelskie tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55 REGON: 28875100000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa: WYKONANIA NAPRAW STOLARKI DRZWIOWEJ I NAPRAW MEBLI ORAZ WYKONYWANIA NOWYCH MEBLI

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa: WYKONANIA NAPRAW STOLARKI DRZWIOWEJ I NAPRAW MEBLI ORAZ WYKONYWANIA NOWYCH MEBLI

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 18. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) dokumenty wskazane w Rozdz. 5.A– „Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą” 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 2 do siwz); 3) kosztorys ofertowy wg załącznika nr 1 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: