Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Usługi
Przetarg nieograniczony
909113009
Nie
Nie
Nie
30 dni
2016-07-22
0
Tak
Al. Racławickie 14
Lublin
20-950
Lubelskie

Usługa jednorazowego mycia okien w budynkach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14

Województwo: lubelskie

Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63

Data zamieszczenia: 2016-07-22

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14 14 20-950 Lublin , woj. lubelskie tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63 REGON: 00051406400000

Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html

I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa jednorazowego mycia okien w budynkach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa jednorazowego mycia okien w budynkach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ/Umowy pn. Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną oraz Załącznik nr 8 do SIWZ pn. Wzór umowy. 3. Mycie okien będzie wykonane jednorazowo, wg harmonogramu realizacji zamówienia, przygotowanego przez Wykonawcę przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy. 4. W przypadku zauważenia przez Wykonawcę uszkodzeń okien lub zauważenia niesprawności elementów zamykających, skręcających, łączących itp. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia niezwłocznie tego faktu osobie, która zleciła mu wykonanie Usługi w imieniu Zamawiającego. 5. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi mycie okien wysokich lub okien umieszczonych wysoko, wówczas Wykonawca musi posiadać uprawnienia odpowiednie do stosowanej przez Wykonawcę technologii usługi mycia okien na wysokościach oraz posiadać sprzęt odpowiedni do stosowanej technologii. 6. W przypadku stosowania przez Wykonawcę technik alpinistycznych, pracownicy Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia alpinistyczne tj. świadectwo ukończenia kursu technik alpinistycznych, szkolenia BHP przewidziane kodeksem pracy, aktualne badania wysokościowe oraz wykupione ubezpieczenie NW i OC. 7. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy pomocy własnego sprzętu (np. drabin) oraz własnymi środkami myjącymi nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu. 8. Zastosowane przez Wykonawcę środki czystości powinny posiadać substancje/składniki utrudniające osadzanie się kurzu na szybach, zapewniające im długotrwały efekt czystości. 9. Zastosowana przez Wykonawcę technologia mycia, w szczególności mycia okien wysokich bądź wysoko umieszczonych, musi być bezpieczna dla otoczenia, w szczególności osób trzecich. 10. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami Działu Administracji Obiektami KUL, tel. 81 445-41-03.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909113009

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji usługi

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html