Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
Data zamieszczenia: 2019-09-19
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14 20-950 Lublin , woj. lubelskie tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63 REGON: 51406400000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw dźwigów osobowych, towarowych i platform dla osób niepełnosprawnych w budynkach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie i Stalowej Woli z podziałem na części
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w każdej z części postępowania jest utrzymanie w sprawności techniczno-eksploatacyjnej urządzeń transportu bliskiego poprzez wykonywanie bieżących przeglądów i konserwacji zgodnie z przepisami i dokumentacjami oraz ewentualnych napraw urządzeń, usuwanie wszelkich nieprawidłowości w ich działaniu, a zwłaszcza niezwłoczne usuwanie awarii powodujących przerwy w pracy urządzeń czy mogących wywołać straty materialne. Część 1: Świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw dźwigów osobowych, towarowych i platform dla osób niepełnosprawnych w budynkach KUL w Lublinie i Stalowej Woli. Część 2: Świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw dźwigu osobowego (ppoż) w budynku Collegium Jana Pawła II w Lublinie przy Al. Racławickich 14 w Lublinie. Część 3: Świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw dźwigów osobowych w budynku Żeńskiego Domu Studenckiego KUL w Lublinie przy ul. Konstantynów 1D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz Załączniku nr 1a/1b/1c (tabela wykazu urządzeń wraz z wyceną).
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu i warunków płatności faktury, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom, Tabela z wykazem urządzeń oraz wyceną- Załącznik nr 1a/1b/1c do SIWZ; 2)oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; Oświadczenia (dotyczące nie tylko Wykonawcy, ale również podmiotów trzecich) należy złożyć w oryginale. Natomiast dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu (inne niż wskazane powyżej oświadczenia), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: