Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
Data zamieszczenia: 2019-11-20
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14 20-950 Lublin , woj. lubelskie tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63 REGON: 51406400000000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu badań ankietowych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu badań ankietowych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w: - Dla części 1: Usługa wykonania badań ilościowych i jakościowych (ankiety i wywiady) w ramach projektu badawczego „Śmierć człowieka jako problem teologiczny, medyczny, psychologiczny i pedagogiczny” - Załączniku nr 1a do SIWZ, - Dla części 2: Usługa wykonania badań ankietowych w ramach projektu badawczego „Identyfikacja więzi w przedsiębiorstwach sieciowych – na przykładzie spółdzielni rolniczych” - Załączniku nr 1b do SIWZ, - Dla części 3: Usługa wykonania badań ankietowych w ramach projektu grantowego „Nieostentacyjna konsumpcja – przeciwieństwo materializmu, czy jego nowe oblicze?” - Załączniku nr 1c do SIWZ, - Dla części 4: Usługa wykonania badań ankietowych w ramach projektu grantowego „Wybrane psychologiczne wyznaczniki motywacji osiągnięć w karierze międzynarodowej u osób uzdolnionych plastycznie”- Załączniku nr 1d do SIWZ, - Dla części 5: Usługa wykonania badań ankietowych w ramach projektu „Związek prokrastynacji oraz oceny zdrowia mediowany przez uważność i uzależnienie od nowych mediów” - Załączniku nr 1e do SIWZ. - Dla części 6: Usługa kodowania danych z badań ankietowych w ramach projektu "Cooperation of Universities supporting the development of security and crisis management of the Lublin and Lutsk transborder regions" - Załączniku nr 1f do SIWZ, - Dla części 7: Usługa wykonania badań ankietowych w ramach projektu "Cooperation of Universities supporting the development of security and crisis management of the Lublin and Lutsk transborder regions" - Załączniku nr 1g do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79311000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom; 2) Oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 niniejszej SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 4) Podpisany formularz „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: