Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. (81)5384103
Data zamieszczenia: 2018-04-20
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska ul. Nadbystrzycka 38D 20-618 Lublin , woj. lubelskie tel. (81)5384103 REGON: 000001726
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa, publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej. Postępowanie o wartości szacunkowej niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Sukcesywna dostawa miesięcznych kart abonamentowych uprawniających do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych przez pracowników Politechniki Lubelskiej w okresie od 01.07.2018 r. do 30.06.2019 r. (razem 12 miesięcy). a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych oraz korzystaniu z zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Politechniki Lubelskiej, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę, imiennej karty wstępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych, z którymi Wykonawca związany jest umową o współpracy. b) Zamawiający zobowiązuje się zamówić miesięcznie minimum 150 sztuk karnetów imiennych dla użytkowników/pracowników, uprawniających do wstępu na teren obiektów sportowo rekreacyjnych i korzystania z jego zasobów, z zastrzeżeniem, że w okresie wakacyjnym: lipiec, sierpień, wrzesień liczba karnetów imiennych może wynosić min.80 sztuk. Maksymalna liczba zakupionych dla pracowników kart może wynieść miesięcznie 300 sztuk z możliwością korygowania ilości kart na każdy następujący miesiąc obowiązywania umowy. c) Zamawiający przewiduje dofinansowanie pracownikom kart z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w wysokości 40% do 60%. Wysokość tych dopłat będzie uzależniona od sytuacji, życiowej, rodzinnej i materialnej uprawnionego. d) Karta powinna upoważniać jej użytkownika do korzystania z szerokiej oferty usług rekreacyjnych i sportowych, minimum takich jak: zajęcia fitness, aqua aerobik, basen, indor cycling/spinning, gimnastyka, grota solna, joga, nauka sztuk walki, nauka tańca, sauna, ścianka wspinaczkowa, siłownia, w godzinach pracy placówek współpracujących z wykonawcą. Oferowane usługi rekreacyjno-sportowe winny być zgodne z zakresem określonym w Ustawie o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Szczegółowym Opisie Zamówienia będącym załącznikiem do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92600000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Inne wymagane dokumenty: 2.1. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji (w formularzu oferty należy w szczególności podać cenę jednostkową netto i brutto, wartość brutto i netto za całość oraz wskazać obiekty sportowe i rekreacyjne na terenie aglomeracji Lublin-Świdnik). 2.2. PEŁNOMOCNICTWO Do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, w szczególności dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: Wykonawców działających w formie spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum. Forma dokumentu: oryginał lub notarialnie poświadczona kopia za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie