Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Przetarg nieograniczony
22852100-8
Nie
Nie
Nie
2017-09-18
0
Tak
Al. Racławickie
Lublin
20950
Lubelskie

Sukcesywne dostawy tub, teczek i dyplomów okolicznościowych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

Adres: 20950 Lublin, Al. Racławickie

Województwo: lubelskie

Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63

Data zamieszczenia: 2017-09-18

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14 20950 Lublin , woj. lubelskie tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63 REGON: 51406400000

Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/16027.html

I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy tub, teczek i dyplomów okolicznościowych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy tub, teczek i dyplomów okolicznościowych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22852100-8

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) Oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 4) Wypełniony i podpisany formularz „Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną” stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie