Adres: 20281 Lublin, ul. Wł. Jagiełły
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 81 746 81 77 , fax. 81 746 81 77
Data zamieszczenia: 2018-04-30
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Szkoła Postawowa nr 52 w Lublinie ul. Wł. Jagiełły 11 20281 Lublin , woj. lubelskie tel. 81 746 81 77 , fax. 81 746 81 77 REGON: 43251199600000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://nowa.sp52lublin.pl/PRZETARGI-PUBLICZNE
I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Szkole Podstawowej nr 52 im. Marii Konopnickiej w Lublinie
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Szkole Podstawowej nr 52 im. M. Konopnickiej w Lublinie w podziale na 10 zadań: Zadanie 1: Dostawa - Mięsa i produktów wędliniarskich, ( zał. nr 1 do formularza ofertowego) Zadanie 2: Dostawa - Drobiu i produktów drobiowych (zał. nr 2 do formularza ofertowego) Zadanie 3: Dostawa - Wyrobów garmażeryjnych (zał. nr 3 do formularza ofertowego) Zadanie 4: Dostawa - Warzyw świeżych (zał. nr 4 do formularza ofertowego) Zadanie 5: Dostawa - Owoców świeżych (zał. nr 5 do formularza ofertowego) Zadanie 6: Dostawa - Nabiału (zał. nr 6 do formularza ofertowego) Zadanie 7: Dostawa - Pieczywa i artykułów piekarniczych ( zał. nr 7 do formularza ofertowego) Zadanie 8: Dostawa - Jajek ( zał. nr 8 do formularza ofertowego) Zadanie 9: Dostawa - Mrożonek (zał. nr 9 do formularza ofertowego) Zadanie 10: Dostawa - Artykułów ogólnospożywczych ( zał. nr 10 do formularza ofertowego) 2. Istotą zamówienia jest sukcesywne dostarczanie do stołówki szkolnej artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla uczniów i dzieci. Wykaz artykułów będących przedmiotem zamówienia określono w załącznikach nr 1,2,3,4,5, 6, 7,8,9 i 10 załączonych do formularza ofertowego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji dostaw dla każdego z zadań określony został w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 12 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie