Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 815 357 402 , fax. 815 357 402
Data zamieszczenia: 2020-02-19
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ul. Tomasza Zana 20-601 Lublin , woj. lubelskie tel. 815 357 402 , fax. 815 357 402 REGON: 17756004420000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis urządzeń drukujących
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej równowartości w złotych kwoty 139 000 €, jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących (drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych) eksploatowanych w Oddziałach ZUS, tj.: Oddziale w Biłgoraju, Oddziale w Kielcach, Oddziale w Lublinie i Oddziale w Radomiu oraz podległych im terenowych jednostkach organizacyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4, niżej wyszczególnione części zamówienia: • Część 1 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek na rzecz Oddziału ZUS w Biłgoraju”; • Część 2 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek na rzecz Oddziału ZUS w Kielcach”; • Część 3 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek na rzecz Oddziału ZUS w Lublinie”; • Część 4 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek na rzecz Oddziału ZUS w Radomiu”. Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość części zamówienia (1 – 4) Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy): 50300000-8 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego; 30125100-2 – Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania. Wkłady barwiące
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50300000-8
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium na warunkach opisanych w SIWZ, w nw. wysokości, stosownie do nr części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę: część 1 – 2 200,00 zł, część 2 – 3 300,00 zł, część 3 – 4 200,00 zł, część 4 – 2 200,00 zł, na warunkach opisanych w SIWZ.
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje swoich wymagań w zakresie tego warunku.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ); 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg załącznika nr 2A do SIWZ); 4) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika o reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składając jedną ofertę dołączają do niej pełnomocnictwo w tym zakresie (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 5) Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) dla osoby podpisującej ofertę, zobowiązani są również złożyć wraz ofertą inni wykonawcy, jeżeli osoba ta nie jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy w dokumencie rejestrowym; 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 3.2 i 3.3. składa z mocy art. 25a ust. 6 ustawy, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 7) Oświadczenie z RODO (wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ); 8) Zaleca się również złożyć potwierdzenie wniesienia wadium (dotyczy innej formy wniesienia wadium niż pieniądz)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: