Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Przetarg nieograniczony
45000000-7
Nie
Nie
Nie
2019-03-28
0
Tak
Al. Racławickie
Lublin
20-950
Lubelskie

Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń w budynku hotelowym Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie

Województwo: lubelskie

Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63

Data zamieszczenia: 2019-03-28

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14 20-950 Lublin , woj. lubelskie tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63 REGON: 51406400000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń w budynku hotelowym Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń w budynku hotelowym Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ i dokumentacji technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonanie robót uciążliwych możliwe będzie po godzinach pracy NZOZ Poradnia Zdrowia KUL. NZOZ Poradnia Zdrowia KUL otwarta jest w każdym tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-18.00 oraz w soboty 7.00-13.00. Za roboty uciążliwe Zamawiający uznaje w szczególności roboty o dużym natężeniu głośności, roboty wyburzeniowe związane z przekuciem przez ściany, inne prace rozbiórkowe, montaż konstrukcji ścian działowych z profili stalowych oraz wykonywanie przewiertów instalacyjnych przez stropy. Przedmiot umowy będzie realizowany na terenie obiektu, w którym mieści się NZOZ Poradnia Zdrowia KUL. W związku z tym, Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy w sposób, który nie utrudni ani nie nieumożliwi wykonywania zadań przez pracowników przychodni. NZOZ Poradnia Zdrowia KUL mieści się na parterze budynku i jest otwarta w każdym tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-18.00 oraz w soboty 7.00-13.00. Zamawiający informuje, iż przed rozpoczęciem prac nad opracowaniem oferty oraz określeniu jej ceny Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną budynku, w którym mają być wykonywane roboty budowlane. Wizję lokalną w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót, oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi mającymi wpływ na cenę oferty można będzie przeprowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z następującą osobą: Krzysztof Targoński nr tel. 81 445-32-45.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w ustawie Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. BANK PeKaO S.A. III O/Lublin, Nr konta: 50 1240 2382 1111 0010 2390 2519 z dopiskiem: „Wadium – postępowanie nr AZP-240/PN-p30/020/2019”.

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) Oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 niniejszej SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie