Adres: 20075 Lublin, ul. Ogrodowa
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 81 534 92 39, , fax. 81 5349239, 5324467
Data zamieszczenia: 2017-08-01
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21 20075 Lublin , woj. lubelskie tel. 81 534 92 39, , fax. 81 5349239, 5324467 REGON: 1751157500161
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi krajowej nr 19 na odcinku od miejscowości Pikule do miejscowości Łążek od km 392+800 do km 400+200
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni drogi krajowej nr 19 na odcinku od miejscowości Pikule do miejscowości Łążek od km 392+800 do km 400+200, w następującym zakresie 1. Roboty przygotowawcze - wykonanie prac pomiarowych; 2. Roboty rozbiórkowe - rozbiórka podbudowy z kruszywa; - demontaż słupków i tarcz znaków drogowych; 3. Podbudowy - wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża; - wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu niewysadzinowego; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego; - ulepszenie podłoża z gruntu stabilizowanego cementem; - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego; 4. Nawierzchnie - frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno; - zabezpieczenie nawierzchni asfaltowych geosiatką przed spękaniami; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa wzmacniająca; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna; 5. Roboty wykończeniowe - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym; 6. Ustawienie oznakowania i urządzeń BRD - montaż nowego oznakowania pionowego - montaż urządzeń BRD - wykonanie oznakowania poziomego
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233121-3
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych);
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie