Adres: 20019 Lublin, ul. Narutowicza
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 815 354 606 , fax. 815 354 313
Data zamieszczenia: 2017-05-19
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ul. Narutowicza 73 20019 Lublin , woj. lubelskie tel. 815 354 606 , fax. 815 354 313 REGON: 43068905200000
I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont garażu oraz przyłącza kanalizacyjnego w Komisariacie Policji w Żmudzi
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu garażu oraz przyłącza kanalizacyjnego w Komisariacie Policji w Żmudzi. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Obioru Robót Budowlanych (STWiORB), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Obioru Robót Budowlanych (SSTWiORB) oraz we wzorze umowy – stanowiących załączniki do SIWZ. Za ujęcie wszystkich prac odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca. 3.Planowany zakres zadania opisany w STWiORB i SSTWiORB obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie: a)w budynku garażowym: wyburzenia istniejących ścianek działowych, demontażu istniejących metalowych wrót garażowych oraz stolarki drzwiowej i okiennej, wykonania nowej elewacji budynku, montażu nowych wrót garażowych, wymiany pokrycia dachu wraz z montażem rynien i rur spustowych, wykonania wentylacji grawitacyjnej wspomaganej nasadami kominowymi, skucia i wykonania nowej posadzki, przetarcia i pomalowania tynków wewnętrznych, demontażu istniejącej i wykonania nowej instalacji elektrycznej i odgromowej wykonania opaski z kostki brukowej oraz utwardzenie terenu z kostki brukowej, b)wymiany odcinka przyłącza kanalizacyjnego pomiędzy pierwszą studzienką kanalizacyjną zlokalizowaną na terenie obiektu a siecią gminną – rys. nr 1. oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji umowy, jak również uzyskania określonych w SIWZ dokumentów, a w szczególności: inwentaryzacji, dokumentacji powykonawczej w tym: protokołów z prób i badań urządzeń i instalacji wewnętrznych i doziemnych, inwentaryzacji.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4