Adres: 20093 Lublin, ul. prof. Antoniego Gębali
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 817 185 125 , fax. 817 185 125
Data zamieszczenia: 2017-10-05
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie ul. prof. Antoniego Gębali 6 20093 Lublin , woj. lubelskie tel. 817 185 125 , fax. 817 185 125 REGON: 43004054100000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.usdlublin.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publicznych Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na ochronę obiektu Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie, obsługę central p. poż i radiatora, obsługę szatni ogólnej i szatni studenckiej oraz obsługę stanowiska dyspozytora .
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: • Wykonywanie usługi ochrony obiektu, osób, dóbr Szpitala powierzonych ochronie. • Ochrona, prowadzenie, obsługa szatni ogólnej i szatni dla studentów • Monitorowanie centrali p.poz i radiatora • Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie zgłoszeń dotyczących funkcjonowania infrastruktury Szpitala. • Deponowanie i wydawanie kluczy do poszczególnych pomieszczeń, osobom upoważnionym oraz prowadzenie rejestru wydawanych/przyjmowanych kluczy wg. obowiązującego • Ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia ludzkiego a także dla ochranianego obiektu. • Realizacja obowiązujących w Szpitalu ustaw, rozporządzeń, wytycznych, standardów organizacyjnych opieki zdrowotnej określonych przez Ministra właściwego do spraw zdrowia, właściwych organów, instytucji oraz zarządzeń Dyrektora Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie. Ochrona osób i mienia realizowana jest w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej, oraz na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia jeśli posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1432).
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA – załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz KOSZTORYS OFERTOWY – załącznik nr 2. 3. W przypadku, gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, Wykonawca składając ofertę informuje zamawiającego o tym na piśmie, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 4. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie