Adres: 20-442 Lublin, Abramowicka
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 817 286 439, , fax. -
Data zamieszczenia: 2020-08-06
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie Abramowicka 2 20-442 Lublin , woj. lubelskie tel. 817 286 439, , fax. - REGON: 43101904600000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.snzoz.lublin.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy techniczne aparatury medycznej
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów technicznych aparatury medycznej opisanych w 4 zadaniach: Zadanie 1 - Wykonywanie przeglądów technicznych respiratorów Savina Zadanie 2 - Wykonywanie przeglądów i kompleksowa obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego i stacji diagnostycznej Zadanie 3- Wykonywanie przeglądów i kompleksowa obsługa serwisowa zestawu rentgenowskiego Zadanie 4- Wykonywanie przeglądów i obsługa serwisowa tomografu komputerowego Siemens Somaton Perspective 128 wraz z serwerem syngo.via.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty, które należy złożyć do oferty: 1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Warunki świadczenia usługi (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące ofertę są upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę (np. pełnomocnictwo jeżeli oferta została podpisana przez osobę nie wskazaną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru). 4. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik numer 8 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: