Adres: 20609 Lublin, ul. Filaretów
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 81 466 51 00 , fax. 81 466 51 01
Data zamieszczenia: 2018-10-29
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Filaretów 44 20609 Lublin , woj. lubelskie tel. 81 466 51 00 , fax. 81 466 51 01 REGON: 6097276500000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych polegających na renowacji zjeżdżalni wodnych
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych polegających na renowacji zjeżdżalni wodnych. Zakres robót określony został w Projekcie Technologii renowacji zjeżdżalni wodnych na terenie ośrodka Słoneczny Wrotków w Lublinie (dalej: Dokumentacji projektowej), przy czym w zakres prac wchodzi renowacja trzech zjeżdżalni wodnych, wybudowanych w latach 2009-2010, znajdujących się na ośrodku Słoneczny Wrotków w Lublinie przy ul. Osmolickiej: a) anakonda: zjeżdżalnia otwarta, długość zjeżdżalni – 99,4 m; różnica poziomów 9,4; spadek 9,6%, przepływ wody 120 m3/h, b) rodzinna trzytorowa: zjeżdżalnia otwarta, długość zjeżdżalni – 16,5; różnica poziomów 3,5 m; spadek 15,0%, przepływ wody 120 m3/h, c) cebula: długość dolotu, rura zamknięta – 15,5m; spadek 18,6%, przepływ wody 120 m3/h. d) wykonanie bezpłatnych serwisów urządzeń wymienionych powyżej (punkt a, b, c ) w okresie 15 maja-31 maja w trakcie obowiązywania gwarancji z wystawieniem Orzeczenia Technicznego dopuszczającego zjeżdżalnie do ruchu pod względem technicznym i BHP stwierdzające brak zagrożeń dla środowiska i użytkowników poświadczone przez uprawnionego inżyniera i inspektora BHP, zgodnie ze standardami, aktualnymi normami i Ustawą Prawo Budowlane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262600-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu nie występuje taka okoliczność.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokument określony w pkt 6.2. SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. II. Dokumenty składane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu wymienione w pkt 6.1. oraz 6.2. SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 6.3. SIWZ a także formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winien dokładnie wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. III. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt 6.1. ppkt. 1) oraz w pkt 6.3. ppkt. 1) SIWZ. Dokument określony w pkt 6.2. SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione pkt 6.1. oraz pkt 6.3. SIWZ wymagane będą od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie