Adres: 20-482 Lublin, ul. Południowa
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 81 71 04 400 , fax. 81 74 45 715
Data zamieszczenia: 2019-09-02
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy ul. Południowa 5 20-482 Lublin , woj. lubelskie tel. 81 71 04 400 , fax. 81 74 45 715 REGON: 59044400000000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Areszt Śledczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mrożonek
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: CPV-15331170-9 warzywa mrożone 1) Marchew mrożona – 3 200 kg netto (ilość szacunkowa) 2) Mieszanka warzywna 7 składnikowa – 8 500 kg netto (ilość szacunkowa) 3) Mieszanka węgierska (leczo) – 2 500 kg netto (ilość szacunkowa) 4) Włoszczyzna mrożona – 4 000 kg netto (ilość szacunkowa) 5) Fasolka szparagowa mrożona– 2 500 kg netto (ilość szacunkowa) 6) Kalafior mrożony – 2 500 kg netto (ilość szacunkowa) 7) Mieszanka owocowa – 2 080 kg netto (ilość szacunkowa) Część II: CPV-15896000-5 produkty głęboko mrożone 1) Kopytka mrożone – 2 000 kg netto (ilość szacunkowa) 2) Pyzy ziemniaczane mrożone – 2 000 kg netto (ilość szacunkowa) 3) Kluski śląskie mrożone – 2 000 kg netto (ilość szacunkowa) 4) Pierogi z serem mrożone – 2 000 kg netto (ilość szacunkowa) 5) Uszka z kapustą i grzybami mrożone – 100 kg netto (ilość szacunkowa) Część III: żywność mrożona 1) Kotlet drobiowy mrożony – 2 500 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131500-0 2) Ryba mrożona– 2 500 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15221000-3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w dni robocze w godzinach 8:00 ÷ 14:00, z częstotliwością dostaw: dla wszystkich części raz w tygodniu, w ilościach określonych przez zamawiającego, po uprzednim telefonicznym, faksowym lub e-mailowym zgłoszeniu. Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego własnym środkiem transportu, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca. Zobowiązuje się wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakownia, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych – z zastrzeżeniem określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa – powodowały obniżenie ponoszonych przez zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw oraz kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w opakowaniach wykonanych z materiału dopuszczonego do kontaktu z żywnością. Do każdego opakowania musi być dołączona etykieta zawierająca następujące dane: - nazwę produktu, - termin przydatności do spożycia, - nazwę dostawcy – producenta, adres, - warunki przechowywania, - oznaczenie partii produkcyjnej, oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z: 1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1252) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy; 2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2164 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. 5. Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15331170-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: