Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
Data zamieszczenia: 2018-11-06
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ul. dr K. Jaczewskiego 8 20954 Lublin , woj. lubelskie tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55 REGON: 28875100000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zaworów bezigłowych - 4 zadania
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zaworów bezigłowych - 4 zadania Zadanie nr 1 Zawory bezigłowe dostępu naczyniowego Zadanie nr 2 System bezigłowy do fiolek z lekami 20 mm Zadanie nr 3 Przyrządy do przetaczania leków Zadanie nr 4 Oprzyrządowanie do podawania cytostatyków
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji. 19. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty – poza wskazanymi w Rozdziale 5 pkt. 1: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 5 do siwz); 2) kosztorys ofertowy- uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia a także producenta wyrobu oraz (jeżeli jest wprowadzone) nazwę własną (handlową) i numer katalogowy b. wielkość zamówienia w sztukach lub pełnych opakowaniach*) o wskazanej przez Wykonawcę wielkości c. ceny jednostkowe netto sztuki/opakowania d. stawka podatku VAT e. wartości dostaw (netto i brutto) dla poszczególnych pozycji f. łączną wartość oferty netto i brutto w ramach danego zadania 3) wypełnione **) tabele parametrów odcinających (granicznych) oraz oceny jakościowej stosownie do treści poszczególnych załączników do SIWZ 4) fakultatywnie - próbki przedmiotu zamówienia – dla potrzeb szczegółowej oceny asortymentu pod względem jakości – w ilościach wskazanych w załącznikach 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony - o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie