Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360, , fax. 081 746-71-55
Data zamieszczenia: 2017-08-04
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ul. dr K. Jaczewskiego 8 20954 Lublin , woj. lubelskie tel. 0-81 72-44-360, , fax. 081 746-71-55 REGON: 28875100000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO REHABILITACJI
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest dostawa wyposażenie do rehabilitacji. Przedmiot zamowienia został podzielony na 3 zadania. Zadanie nr 1 - Wyposażenie dla Oddziału Ortopedii i Rehabilitacji - 19 pozycji, załacznik nr 1 do SIWZ; Zadanie nr 2 - Wyposażenie dla Zakładu Fizjoterapii - 16 pozycji, załącznik nr 2 do SIWZ; Zadanie nr 3 - Stanowisko do ćwiczeń ruchowo-poznawczych i kontroli równowagi - 1 pozycja, załacznik nr 3 do SIWZ
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty – poza wskazanymi w Rozdziale 5 pkt. 1: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 4 do siwz); 2) kosztorys ofertowy- uwzględniający co najmniej: a) nazwę przedmiotu zamówienia a także producenta wyrobu oraz (jeżeli jest wprowadzone) nazwę własną (handlową) i numer katalogowy b) wielkość zamówienia wg elementów przedmiotu zamówienia lub całego kompletu, c) cenę jednostkową netto każdej pozycji zamówienia w zadaniu wg elementów urządzenia lub całego kompletu; d) jeśli występują – inne pozycje czynników cenotwórczych, e) stawkę podatku VAT f) łączną wartość netto i brutto zamówienia w zadaniu 3) wypełnioną tabelę parametrów technicznych (wg Załącznika nr 1-3 SIWZ) *) 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony - o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie