Adres: 20-078 Lublin, Żołnierzy Niepodległej
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 815 328 932, , fax. 815 325 318
Data zamieszczenia: 2019-08-09
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie Żołnierzy Niepodległej 8 20-078 Lublin , woj. lubelskie tel. 815 328 932, , fax. 815 325 318 REGON: 43102941200000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wagomieszarek do automatycznego poboru krwi
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12 szt. wagomieszarek do automatycznego poboru krwi
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jedna oferta). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą. 2.1 Wypełnione i podpisane -Zestawienie parametrów granicznych załącznik Nr 1.1; Tabela parametrów technicznych ocenianych- załącznik nr 1.2 do SIWZ i Formularz cenowy (załącznik nr 1.3 do SIWZ), 2.2 Wykaz dotyczący części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem nazw (firm) podwykonawców (Załącznik Nr 6 do SIWZ) – jeżeli dotyczy 2.3 Materiały potwierdzające spełnianie ( dla każdego ocenianego parametru) przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w tabeli parametrów technicznych ocenianych - załącznik nr 1.2 do SIWZ. 2.4 Dokument, z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z Rozdziałem II ust. 4.2 i 4.3 SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty – jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: