Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
Data zamieszczenia: 2018-09-06
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ul. dr K. Jaczewskiego 8 20954 Lublin , woj. lubelskie tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55 REGON: 28875100000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA UZUPEŁNIAJĄCA SPRZĘTU DO ANGIOGRAFII i ZABIEGÓW NACZYNIOWYCH – 12 zadań
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA UZUPEŁNIAJĄCA SPRZĘTU DO ANGIOGRAFII i ZABIEGÓW NACZYNIOWYCH – 12 zadań wg następującego asortymentu szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku: Zadanie nr 1 Materiał do embolizacji Zadanie nr 2 Cewniki z balonami powlekanymi lekiem antyproliferacyjnym (deb) Zadanie nr 3 Stenty zamontowane na balonie obwodowe Zadanie nr 4 Mikroprowadniki do neuroembolizacji Zadanie nr 5 Balon do remodelingu z możliwością embolizacji - typ i Zadanie nr 6 Prowadniki hydrofilne 0.014”; 0.018”; 0,032” i 0,035” Zadanie nr 7 Stentgraft aortalny brzuszny odporny na zagięcia ramion biodrowych Zadanie nr 8 Stentgraft aortalny do tętniaków piersiowo-brzusznych z otworami lub odnogami Zadanie nr 9 Zestaw do tromboaspiracji śródczaszkowej Zadanie nr 10 Spirale platynowe odczepiane elektromechanicznie z możliwością repozycjonowania wewnątrz worka tętniaka Zadanie nr 11 Zestaw: spirale embolizacyjne odczepialne mechanicznie razem z odczepiarką Zadanie nr 12 Cewnik dostępowy pośredni Minimalne wymagane parametry techniczne i użytkowe przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku nr 1-12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty (poza wymogami wynikającymi z Rozdziału 5 pkt. A): 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 13 do SIWZ); 2) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia i jego producenta, a także - model i/lub numer katalogowy – jeśli je nadano, b. wielkość zamówienia (ilość sztuk przedmiotu zamówienia lub opakowań lub kompletów/zestawów o wskazanej przez Wykonawcę wielkości) c. cenę jednostkową netto (odpowiednio: sztuki / opakowania / elementu kompletu czy zestawu wskazanego w ppkt. b), d. wartość netto, e. stawkę podatku VAT, f. wartość brutto g. łączną wartość netto i brutto oferty w zadaniu (wpisaną w formularz „Oferty Wykonawcy”) 3) wypełnioną tabelę parametrów oceny jakościowej podanych w Załączniku nr 1-12 do SIWZ (wypełnić należy kolumnę oznaczoną „Opis dokonany przez Wykonawcę” *) 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie