KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II
Dostawy
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
30232110-8
Tak
Nie
Nie
2022-10-28
0
Tak
Aleje Racławickie 14
Lublin
20-950
Lubelskie

Dostawa urządzeń drukujących na potrzeby projektu „KUL – Uczelnia bez barier” z podziałem na 2 części

KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II ogłasza przetarg

Adres: 20-950 Lublin, ul. Aleje Racławickie 14

Województwo: lubelskie

Telefon/fax: tel.

Data zamieszczenia: 2022-10-28

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II ul. Aleje Racławickie 14 20-950 Lublin , woj. lubelskie REGON: 000514064

Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna Szkoła Wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń drukujących na potrzeby projektu „KUL – Uczelnia bez barier” z podziałem na 2 części

II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarki kolorowej na potrzeby projektu „KUL – Uczelnia bez barier”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1.1 do SWZ.Dostawa drukarki 3D SLA na potrzeby projektu „KUL – Uczelnia bez barier”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1.2 do SWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące posiadania doświadczenia: w zakresie części 1 Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była (jest) dostawa urządzeń drukujących i/lub urządzeń skanujących o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie. W przypadku dostaw nadal wykonywanych, wartość i zakres dostawy wykonanej do dnia składania ofert (nie wcześniejszego jednak niż wynika to z dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie) musi odpowiadać wartości i zakresowi określonemu w warunku; w zakresie części 2 Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była (jest) dostawa drukarek 3D o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie. W przypadku dostaw nadal wykonywanych, wartość i zakres dostawy wykonanej do dnia składania ofert (nie wcześniejszego jednak niż wynika to z dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie) musi odpowiadać wartości i zakresowi określonemu w warunku.Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonanych w ramach jednej umowy/jednego zlecenia. W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie łącznie muszą posiadać doświadczenie wskazane w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 2) lit. d) SWZ.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-10