Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Przetarg nieograniczony
33141620-2
Tak
Nie
Nie
2018-05-29
0
Tak
dr K. Jaczewskiego
Lublin
20954
Lubelskie

DOSTAWA STERYLNYCH OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH – 9 zadań

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego

Województwo: lubelskie

Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55

Data zamieszczenia: 2018-05-29

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ul. dr K. Jaczewskiego 8 20954 Lublin , woj. lubelskie tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55 REGON: 28875100000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA STERYLNYCH OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH – 9 zadań

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA STERYLNYCH OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH – 9 zadań wg następującego asortymentu szczegółowo wyspecyfikowanego w załącznikach: Zadanie nr 1 Zestaw podstawowy – typ A Zadanie nr 2 Zestaw do zabiegów brzuszno-kroczowych Zadanie nr 3 Zestaw do torakotomii Zadanie nr 4 Zestaw do mikrozespolenia Zadanie nr 5 Osłony sterylne na aparaty rtg Zadanie nr 6 Torba i kieszeń samoprzylepne Zadanie nr 7 Torba do przechwytywania płynów Zadanie nr 8 Zestaw sterylny na sondę usg typ B Zadanie nr 9 Osłona na mikroskop operacyjny Minimalne wymagane parametry techniczne i użytkowe przedmiotu zamówienia zawarte są w Załącznikach nr 1-9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141620-2

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty (poza wskazanymi w Rozdziale 5 pkt. A): 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 10 do SIWZ); 2) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia i jego producenta a także - model i/lub numer katalogowy – jeśli je nadano, a także obowiązkowo – dokładny skład przedmiotu zamówienia wraz z opisem / rozmiarem i ilością każdego elementu składowego, wymiarami ewentualnych otworów, b. wielkość zamówienia (ilość sztuk / zestawów przedmiotu zamówienia lub opakowań o wskazanej przez Wykonawcę wielkości) c. cenę jednostkową netto (odpowiednio: sztuki / opakowania / zestawu wskazanego wg ppkt. b); d. stawkę podatku VAT, e. wartość netto i brutto pozycji asortymentowej – a dodatkowo, jeżeli przedmiot zamówienia obejmuje więcej niż jeden produkt – łączną wartość netto i brutto oferty w zadaniu (wpisaną w formularz „Oferty Wykonawcy”) 3) wypełnioną tabelę parametrów oceny jakościowej podanych w załączniku nr 1-9 do SIWZ (wypełnić należy kolumnę oznaczoną „Opis dokonany przez Wykonawcę”*) 4) dowód wpłaty wadium 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – również pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3. 6) próbki przedmiotu zamówienia **), w sterylnych opakowaniach – dla potrzeb szczegółowej oceny asortymentu pod względem jakości – w ilościach wskazanych w załącznikach., Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie