Adres: 20-090 Lublin, ul. Jaczewskiego
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 817 184 410 , fax. 817 478 646
Data zamieszczenia: 2019-04-16
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki ul. Jaczewskiego 2 20-090 Lublin , woj. lubelskie tel. 817 184 410 , fax. 817 478 646 REGON: 28852100000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.imw.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków myjących, dezynfekcyjnych, opatrunków specjalistycznych
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków myjących, dezynfekcyjnych, opatrunków specjalistycznych. Część 1,Część 2,Część 3
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku).
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (wg wzoru z załącznika do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji. 1) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Formularz ofertowy(załącznik nr 2 do SIWZ); 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale 4 ust. 3);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie