Adres: 20718 Lublin, Al. Kraśnicka
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 815 374 655 , fax. 815 374 624
Data zamieszczenia: 2018-10-30
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Kraśnicka 100 20718 Lublin , woj. lubelskie tel. 815 374 655 , fax. 815 374 624 REGON: 43101894000000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.lublin.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb SOR z możliwością składania ofert częściowych.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2018 roku, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych i prawnych zestawów komputerowych, monitorów ekranowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i innych akcesoriów do komputera (w dalszej części SIWZ zwanych łącznie „sprzętem komputerowym”) oraz oprogramowania systemowego i biurowego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy podział zamówienia na części zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ – formularze cenowe i w załączniku nr 5.1 (dla części 1), 5.2 (dla części 2), 5.3 (dla części 3) do SIWZ - Zestawienie Parametrów Technicznych, szczegółowe zapisy dotyczące serwisu gwarancyjnego zawarte są w załączniku nr 7 do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ W TERMINIE 3 DNI OD ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓRCH MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie