Uniwersyteckie Centrum Stomatologii w Lublinie
Przetarg nieograniczony
33140000-3
Tak
Nie
Nie
2019-08-26
0
Tak
Karmelicka
Lublin
20-081
Lubelskie

Dostawa sprzętu jednorazowgo użytku

Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ogłasza przetarg

Adres: 20-081 Lublin, Karmelicka

Województwo: lubelskie

Telefon/fax: tel. 81 5287900, , fax. 81 5287907

Data zamieszczenia: 2019-08-26

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie Karmelicka 7 20-081 Lublin , woj. lubelskie tel. 81 5287900, , fax. 81 5287907 REGON: 06028198900000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.sck.lublin.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowgo użytku

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego zawiera Załączniki nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 zadań (ofert częściowych): 1.1. Zadanie nr 1 – Sprzęt jednorazowego użytku; 1.2. Zadanie nr 2 – Sprzęt jednorazowego użytku; 1.3. Zadanie nr 3 – Sprzęt jednorazowego użytku; 1.4. Zadanie nr 4 – Sprzęt jednorazowego użytku; 1.5. Zadanie nr 5 – Sprzęt jednorazowego użytku; 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33140000-3 - materiały medyczne 18424300-0 - rękawice jednorazowe 33141420-0 - rękawice chirurgiczne 3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu jednorazowego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy. 4. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga wykazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 6. Ilekroć w załącznikach do SIWZ opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazwy produktu, urządzenia lub jego producenta – Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, a podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymagania minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). 7. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta, użyte symbole i nazwy mają na celu określenie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 8. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych, jak i numerów katalogowych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, którego standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia). 10. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w obrębie jednego zadania. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do złożenia oferty na cały opisany asortyment w zakresie zadania.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza ,,Oferty Wykonawcy’’ – Załącznik nr 4 należy dołączyć: a) oświadczenia wskazane w rozdz. V.2 – stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ - składane w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej; b) specyfikację przedmiotowo-kosztorysową, określoną w Załączniku nr 1 do SIWZ, wskazującą co najmniej na: - nazwę oferowanego przedmiotu zamówienia (w tym handlową oraz numery katalogowe, jeśli nadano), - ilość odpowiadającą zapotrzebowaniu Zamawiającego, - cenę jednostkową netto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, - stawkę podatku VAT, - wartość netto/ brutto oferty, - producenta przedmiotu zamówienia / nazwa zaoferowanego produktu / wielkość oferowanego opakowania. c) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: