Uniwersyteckie Centrum Stomatologii w Lublinie
Przetarg nieograniczony
33140000-3
Nie
Nie
Nie
2018-02-09
0
Tak
Karmelicka
Lublin
20081
Lubelskie

Dostawa sprzętu jednorazowego użytku

Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ogłasza przetarg

Adres: 20081 Lublin, ul. Karmelicka

Województwo: lubelskie

Telefon/fax: tel. 81 5287900 , fax. 81 5287907

Data zamieszczenia: 2018-02-09

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ul. Karmelicka 7 20081 Lublin , woj. lubelskie tel. 81 5287900 , fax. 81 5287907 REGON: 06028198900000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.sck.lublin.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - 21 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem wzoru „OFERTY WYKONAWCY”, stanowiącym integralną część specyfikacji - Załącznik nr 5, zawierającym co najmniej poniższe dane: - nazwa, siedziba Wykonawcy, - nr REGON, NIP, wysokość kapitału zakładowego lub odpowiednio kapitału zakładowego i kapitału wpłaconego (dot. tylko podmiotów dysponujących kapitałem zakładowym lub kapitałem zakładowym i wpłaconym), - numer telefonu firmy, - numer faksu i/lub adres poczty elektronicznej firmy do przekazywania korespondencji - data sporządzenia oferty, - cena oferty brutto w PLN, - forma i termin płatności: przelew min. 60 dni, - termin realizacji zamówienia – 12 miesięcy - termin przydatności do użycia – min. 12 miesięcy, - oświadczenia Wykonawcy, - wykaz dołączonych dokumentów. Do formularza ,,Oferty Wykonawcy’’ – Załącznik nr 5 należy dołączyć: a) oświadczenia wskazane w rozdz. V.2a) i V.3a) – stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ - składane w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej; b) specyfikację przedmiotowo-kosztorysową, określoną w Załączniku nr 1 do SIWZ, wskazującą co najmniej na: - nazwę oferowanego przedmiotu zamówienia (w tym handlową oraz numery katalogowe, jeśli nadano), - ilość odpowiadającą zapotrzebowaniu Zamawiającego, - cenę jednostkową netto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, - stawkę podatku VAT, - wartość netto/ brutto oferty, - producenta przedmiotu zamówienia. c) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie