Adres: 20081 Lublin, ul. Karmelicka
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 81 5287900 , fax. 81 5287907
Data zamieszczenia: 2018-02-09
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ul. Karmelicka 7 20081 Lublin , woj. lubelskie tel. 81 5287900 , fax. 81 5287907 REGON: 06028198900000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.sck.lublin.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - 21 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem wzoru „OFERTY WYKONAWCY”, stanowiącym integralną część specyfikacji - Załącznik nr 5, zawierającym co najmniej poniższe dane: - nazwa, siedziba Wykonawcy, - nr REGON, NIP, wysokość kapitału zakładowego lub odpowiednio kapitału zakładowego i kapitału wpłaconego (dot. tylko podmiotów dysponujących kapitałem zakładowym lub kapitałem zakładowym i wpłaconym), - numer telefonu firmy, - numer faksu i/lub adres poczty elektronicznej firmy do przekazywania korespondencji - data sporządzenia oferty, - cena oferty brutto w PLN, - forma i termin płatności: przelew min. 60 dni, - termin realizacji zamówienia – 12 miesięcy - termin przydatności do użycia – min. 12 miesięcy, - oświadczenia Wykonawcy, - wykaz dołączonych dokumentów. Do formularza ,,Oferty Wykonawcy’’ – Załącznik nr 5 należy dołączyć: a) oświadczenia wskazane w rozdz. V.2a) i V.3a) – stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ - składane w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej; b) specyfikację przedmiotowo-kosztorysową, określoną w Załączniku nr 1 do SIWZ, wskazującą co najmniej na: - nazwę oferowanego przedmiotu zamówienia (w tym handlową oraz numery katalogowe, jeśli nadano), - ilość odpowiadającą zapotrzebowaniu Zamawiającego, - cenę jednostkową netto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, - stawkę podatku VAT, - wartość netto/ brutto oferty, - producenta przedmiotu zamówienia. c) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie