Adres: 20-090 Lublin, dr K. Jaczewskiego
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 81 454 1762, 81 454 1762 , fax. 81 747 63 27
Data zamieszczenia: 2019-11-22
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli dr K. Jaczewskiego 7 20-090 Lublin , woj. lubelskie tel. 81 454 1762, 81 454 1762 , fax. 81 747 63 27 REGON: 43121936000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.eu
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i akcesoriów gospodarczo czystościowych na potrzeby COZL
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i akcesoriów gospodarczo czystościowych na potrzeby COZL Część 1 – Kosze pedałowe i akcesoria wielorazowego użytku Część 2 – Środki czystościowe, dozowniki i wkłady do odświeżacza Część 3 – Worki Część 4 – Wózki serwisowe i akcesoria do wózków Część 5 – Akcesoria do urządzeń sprzątających Część 6 – Akcesoria gospodarstwa domowego Część 7 – Akcesoria do sprzątania oraz zasłony łazienkowe Część 8 – Wanny dezynfekcyjne Część 9 – Akcesoria do bieżącego utrzymania czystości Część 10 – Folia i akcesoria jednorazowego użytku Część 11 – Zastawa stołowa, przybory kuchenne, naczynia kuchenne
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39220000-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy; b)dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. c)W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu d)Dokumenty i próbki określone w punkcie 2.5 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: